No module Published on Offcanvas position

بیمه مسئولیت اسب

 بیمه کره داخل رحم اسب : در این نوع بیمه، کره داخل رحم تا بدو تولد و صدور گواهی تولد، توسط دامپزشک، تحت پوشش بیمه می باشد.
 

در موارد بروز خسارت ، پس از اعلام کتبی بیمه گذار، بدون وقفه اسب بیمه شده مورد بازدید قرار گرفته و پس از طی مراحل قانونی بیمه گری و رعایت شرایط خصوصی و عمومی بیمه نامه های صادره نسبت به پرداخت خسارت در کمترین زمان ممکن اقدام خواهد شد.
 

برای خدمت رسانی هر چه بیشتر به اسبداران ، باشگاه داران و مراکز پرورش اسب ، شرکت بیمه ایران آمادگی دارد تا کلیه ساختمان ها و تاسیسات باشگاه ها، کارکنان، سوارکاران، مربیان و اسب کش های آنان را نیز بصورت گروهی و با شرایط سهل تحت پوشش بیمه قرار دهد .
 

شرکت بیمه ایران، در تمامی نقاط کشور، اسب های مسابقه ای ، ورزشی و مولد  را پوشش بیمه ای می دهد و لذا کلیه اسبداران ، سوارکاران و مربیان می توانند با استفاده از پوشش های بیمه اسب، با خاطری آسوده و به دور از دغدغه، در میادین تمرین ، مسابقه و گشت های ورزشی حضور یابند . ضمناً شایان ذکر است صدور بیمه نامه برای اسب های با ارزش بیش از یکصد میلیون ریال مشروط به اخذ مجوز کتبی از مدیریت بیمه های مسئولیت و مهندسی

می باشد.

باتوجه به روند افزایش تلفات و نقص عضو اسبها در حین برگزاری مسابقات سرعت و پرش، تمرینات، حوادث در محل نگهداری و باشگاهها و نیز خطر بیماریها، نقش بیمه در جبران خسارات دو چندان گردیده است. شرکت سهامی بیمه ایران در جهت جبران خسارت یاد شده و در راستای تأمین اسبهای مسابقه و سرمایه مالکان آنها برای اولین بار طرح بیمه اسبهای مسابقه را در کشور ارائه نموده است.


بر اساس این طرح، تلف و نقص عضو اسبهای مسابقه ناشی از حادثه (در حین مسابقه، حمل و نقل و … ) و نیزپوشش بیمه ای حادثه با حمل ونقل ، پوشش بیمه ای تلف دام ناشی از بیماری ، تلف ناشی از زایمان و سخت زایی مادیان   تحت پوشش بیمه‌ای قرار می‌گیرد.
ارزش اسبهای مسابقه پس از اظهار بیمه‌گذار طبق معیارهای ارزش گذاری (نژاد، فیزیک بدنی، رده ورزشی، سلامت، قدرت باروری و … ) توسط کارشناس بیمه‌گر تعیین می‌گردد.
باشگاهها و مالکان اسبهای مسابقه و باشگاههایی که برای بیش از ۲۰ رأس اسب تقاضای پوشش بیمه‌ای نمایند، از تخفیف گروهی حق بیمه بهره‌مند خواهند گردید.

 

Super User