No module Published on Offcanvas position

جزییات واژگونی مرگبار تانکر سوخت "هوو"

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از انسداد محور خور-طبس به دلیل واژگونی تانکر سوخت "هوو" خبر داد و گفت:‌ در محورهای دیگر هیچ مشکلی نداریم وضعیت ترافیک جاده ها عادی است.
 
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از انسداد محور خور-طبس به دلیل واژگونی تانکر سوخت "هوو" خبر داد و گفت:‌ در محورهای دیگر هیچ مشکلی نداریم وضعیت ترافیک جاده ها عادی است.

سرهنگ محمدحسین حمیدی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: در مسیر خراسان به اصفهان در محور خور - طبس یک دستگاه تانکر سوخت هوو در ساعت یک نیمه شب واژگون شده است که در حال حاضر این محور برای تامین امنیت مسافران بسته است.

حمیدی با اعلام اینکه در این محور امدادرسانی برای جلوگیری از وقوع حادثه انجام شده، افزود: ضمن اینکه شرکت مسئول برای تخلیه سوخت تانکر دیر اقدام کرده و در حال حاضر برای تخلیه سوخت با مشکل مواجه هستیم. هم اکنون عوامل راهداری و پلیس در این مکان حضور دارند .

مرگ 6 تن در حادثه

حسین درخشان سخنگوی سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر نیز درباره این حادثه به ایسنا گفت: تصادف پراید با تانکر حامل سوخت و واژگونی تانکر در محور خور- طبس، منجر به فوت شش نفر و مصدومیت یک نفر شد.

وی با اعلام اینکه این حادثه در ساعت یک بامداد رخ داده است، افزود: عملیات امداد و نجات از ساعت 1:20 بامداد آغاز شد و در حال حاضر مصدوم و جنازه‌ها انتقال داده شده است.

علت حادثه در دست بررسی است

همچنین سرهنگ صمد اسفندیاری جانشین فرمانده پلیس راه کشور درباره این حادثه به ایسنا گفت: در پی تصادف این کامیون با پراید شش تن جان خود را از دست دادند اما با توجه به اینکه محموله آن بنزین بود، جاده از سمت اصفهان و خراسان جنوبی مسدود شد تا عملیات امداد و نجات و بازگشایی و پاکسازی جاده از بنزین انجام شود.

اسفندیاری درباره علت وقوع این حادثه خاطرنشان کرد: علت این حادثه در دست بررسی است.

سرهنگ رضایی رئیس پلیس راه استان اصفهان نیز در باره این حادثه گفت:ساعت 1:35دقیقه بامداد امروز در جاده خور - طبس یک دستگاه سواری پراید با یک دستگاه تانکر هووی حامل بنزین از رو به رو برخورد کرد و پس از برخورد تانکر هوو واژگون و شش تن از اعضا یک خانواده از جمله راننده و سرنشینان خودرو پراید در دم جان خود را از دست دادند.

به گفته این مقام مسئول انتظامی؛ علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه انحراف به چپ از جانب راننده سواری پراید اعلام شده است.

Super User