No module Published on Offcanvas position

بیمه دی بدهی 15 میلیارد ریالی بازنشستگان مازندران را پرداخت نکرد

بیمه دی بدهی 15 میلیارد ریالی بازنشستگان مازندران را پرداخت نکرد
پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۶
نامه الکترونیک    چاپ    PDF    

آیین- رییس هیات مدیره کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی مازندران گفت : با گذشت هشت ماه از اتمام قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان و مستمری بگیران این کانون با بیمه دی ، این شرکت هنوز بدهی 15 میلیارد ریالی خود را به بازنشستگان پرداخت نکرده است.


به گزارش سایت تحلیلی-خبری آیین و به نقل از ایرنا ، ' نصرالله دریابیگی' روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران در ساری افزود: مطالبات بازنشستگان و مستمری بگیران مازندران از این مجموعه بیمه در خصوص هزینه بیمه بیمارستانی ، پارکلینیک و عمر است .

وی ادامه داد : بیمه تکمیلی بازنشستگان و مستمری بگیران که از حداقل حقوق نیز برخوردار هستند ، به منظور بهره مندی این افراد طبقه ضعیف از پوشش بیمه ای درمان مناسب است .

رییس هیات مدیره کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی مازندران گفت: 124 هزار و 548 بازنشسته و مستمری بگیر استان هر ماه با کسر مبلغی از حقوقشان زیر پوشش بیمه تکمیلی هستند.

وی با اشاره به تصمیم سازمان تامین اجتماعی مبنی بر واگذاری بیمه تکمیلی مستمری بگیران و بازنشستگان به شرکت های بیمه ای دیگر ، افزود : خوشبختانه عملکرد شرکت جدیدی که طرف قرارداد شده رضایت بخش است.

دریابیگی با اظهار این که در تعیین حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران ملاک های قانونی تورم ، سبد هزینه خانواده ، نقاط مختلف و صنایع مختلف لحاظ نمی شود ، گفت : اکنون این افراد با رقم غیر واقعی و زیر 700هزار تومان حقوق دریافت می کنند.

وی افزود : شورای عالی کار و شورای عالی تامین اجتماعی در پرداخت حقوق ملاک هایی را برای رفاه حال مستمری بگیران و بازنشستگان در نظر گرفتند که متاسفانه نسبت به آن بی توجهی می شود .

رییس هیات مدیره کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی مازندران تاکید کرد: فراغت از 30 سال کار و فعالیت با حقوق حداقلی نمی تواند جوابگوی هزینه های درمان دوران سالمندی و مشکلات آن باشد.

وی اجرایی شدن مصوبات کانون و شورای عالی کار و شورای عالی تامین اجتماعی در پرداخت عادلانه حقوق مستمری بگیران بازنشستگان را خواستار شد و گفت : پر کردن شکاف دریافت حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی می تواند امنیت و آرامش را برای آنان فراهم آورد .

کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی مازندران 124 هزار و 548 کارگر بازنشسته واحدهای تولیدی ، صنعتی و خدمات، کارگر از کار افتاده و زنان بازمانده کارگران را زیر پوشش داشته و دارای 24 شعبه در شهرستان های استان است.

Super User