No module Published on Offcanvas position

بیمه عمر و بازنشستگی و مستمری همگانی

تعریف بازنشستگی : بازنشستگی در واقعیت بخشی از زندگی می باشد که در آن ضرورتی ندارد شخص فعالیت و کار کند و می تواند در خانه به کارهایی مانند ورزش یا فعالیت های مورد علاقه خود بپردازد.

دوران استراحت و یا بازنشستگی همانند دوره های قبلی زندگی هر فرد، دارای استرس های خاص خود می باشد.
تامین هزینه های جاری در این دوران یکی از پر اهمیت ترین مسائل مورد بررسی شرکت های بیمه می باشد تا بتوانند هزینه های مختلف پزشکی، بهداشتی، مسکن و ... را بر طرف نمایند.

هدف از ارائه بیمه عمر و بازنشستگی (بیمه مستمری)

بررسی وضعیت مالی تعداد زیادی از صندوق های بازنشستگی نشان دهنده این واقعیت است که میزان پرداختی این نوع صندوق ها در دوران بازنشستگی افراد حتی کفایت لازم برای یک زندگی متوسط را نیز ندارد. با توجه به اینکه عده کثیری از افراد جامعه با این مشکل مواجه هستند طراحی بیمه نامه ای با تشکیل سرمایه می تواند تامین کننده سرمایه ای یکجا بوده و تاثیر مهمی درافزایش قدرت خرید افراد در آینده داشته باشد.
سرمایه تشکیل شده در این بیمه نامه علاوه بر پشتوانه مالی در دوران بازنشستگی می تواند برای تامین مواردی از قبیل: تهیه مسکن، هزینه های درمانی، هزینه های تحصیل فرزندان و ... مورد استفاده قرار گیرد.


بیمه بازنشستگی تکمیلی

بازنشستگی، کم درآمدترین بخش زندگی است که می‌تواند تا یک سوم دوره زندگی ما به طول بیانجامد. بیشترکارمندان، تمایل دارند که با توجه به سهم خود در موفقیتهای سازمان، در زمان بازنشستگی نیز از مزایای مختلفی برخوردار باشند.تازه‌ترین شیوه برنامه‌ریزی مالی برای آینده کارمندان که در کشورمان ارایه شده است، بیمه تکمیلی بازنشستگی سامان است. طرح بیمه تکمیلی بازنشستگی سامان نگرانی ناشی از پیامدهای مالی خطر فوت و تامین آینده کارمندان و خانواده شان از برطرف می­سازد.


ویژگیهای بیمه تکمیلی بازنشستگی

* بیمه نامه بازنشستگی تکمیلی

* پرداخت غرامت به وراث در صورت فوت بیمه شده

* پرداخت اندوخته سنوات

* تناسب حق بیمه با افزایش حقوق

* جدول برنامه‌ریزی بیمه‌ای با در نظر گرفتن حقوق ماهیانه

* دریافت وام با مناسب‌ترین نرخ بهره

* پس انداز بخشی از حق بیمه پرداخت شده کارکنان در صندوق اندوخته

* معافیت مالیاتی سرمایه زندگی و اندوخته سرمایه‌گذاری

* برنامه‌ریزی متناسب با شرایط کاری هر یک از کارکنان

Super User