No module Published on Offcanvas position

بیمه مسافرت خارج کشور

مزایای بیمه مسافران عازم به خارج از کشور


اشخاصی که قصد مسافرت به خارج از کشور را دارند تحت پوشش بیمه قرار می دهد و اعتبار آن در خارج از کشور بوده و کلیه خدمات موضوع این بیمه نامه با توجه به قرارداد و مطابق با شرایط عمومی توسط شبکه بین المللی شرکت کمک رسانی آکسا تضمین و ارائه می گردد . همچنین خسارتهای وارده در محل و به ارز قابل پرداخت می باشد.

مزایای بیمه نامه مسافرت به خارج از کشور با احتساب موارد استثنائات و شرایط مندرج در بیمه نامه عبارتند از :

- پرداخت هزینه های درمانی ، جراحی ، داروخانه و بیمارستان جهت حوادث و بیماریهایی که در طول مسافرت بروز نماید معمولا تا مبلغ 50.000 یورو
- پرداخت هزینه های فوریتهای دندانپزشکی تا مبلغ 150یوروبیمه آکسا
- پذیرش و انتقال پزشکی به نزدیکترین بیمارستان و یا بازگرداندن بیمار به ایران تحت نظارت پزشکی
- پرداخت هزینه های دعاوی حقوقی تا 1000 یورو طبق شرایط بیمه نامه
- راهنمایی و کمک رسانی در سرقت یا مفقود شدن مدارک مسافرتی
- بازگرداندن کودکان به ایران در صورت فوت یا بستری شدن بیمه شده
- بازگرداندن جسد به ایران در صورت فوت بیمه شده در طول مسافرت
- پرداخت هزینه های عزیمت همراه به بالین بیمه شده بستری در بیمارستان
- انتقال پیامهای فوری و اضطراری بیمه شده
- ارسال دارو از کشور مبدا به کشوری که بیمه شده در آن بستری است .
- بازگشت پیش بینی نشده به دلیل مسائل پزشکی یا بیماری بستگان بیمه شده در صورتیکه نتواند از بلیط اولیه جهت بازگشت استفاده نماید .
- استرداد بار مسافر در صورت فقدان یا اشتباه مسیر بار ( چنانچه بار کنترل شده مسافر تا 12 ساعت به بیمه شده تحویل نگردد ، هزینه خریدهای اضطراری تا مبلغ 200 یورو و در صورتیکه این تاخیر به بیش از 48 ساعت منجر شود حداکثر تا مبلغ 800 یورو)
- در صورت مفقود شدن یا به سرقت رفتن مدارک مهم مسافرتی از قبیل گذرنامه ، ویزا و... ارائه اطلاعات لازم در مورد چگونگی اقدامهای قانونی برای جایگزینی آنها.
- پرداخت هزینه های دیدار اضطراری هر فرد به درخواست بیمه گذار از مبدا ایران شامل یک فقره بلیط دو طرفه و مخارج اقامت تا سقف روزانه 60 یورو برای حداکثر 15 روز متوالی (مشروز بر آنکه بیمه گذار بیش از 10 روز متوالی در بیمارستان بستری شود) . مسافرانی که قصد خروج از کشور را دارند، می توانند با آرامش و بدون دغدغه های جانبی، از سفر خود لذت ببرند.

 

صدور اینترنتی بیمه نامه

Super User